• Dansk
  • Norwegian
  • Swedish
  • FINNISH
  • English
S360a/s
Luk
  • Om s360
    • Företagspresentation
    • Karriär
    • Anställda
  • Tjänster
    • SEO
      • Sökordsanalys
      • On-Site SEO
      • Outreach
    • PPC
      • Google AdWords
      • Google Shopping
      • Facebook
      • YouTube
      • Remarketing
    • Webbanalys
      • Konverteringsoptimering
      • Google Analytics
      • Google Tag Manager
    • Strategi
      • Digital strategi
      • Social media-strategi
    • Utbildning
      • Workshops
      • Föredrag
      • Google Analytics kurser
  • Kontakt

+45 7070 2243

Google Shopping

PPC:
  • Google AdWords
  • Google Shopping
  • Facebook
  • YouTube
  • Remarketing
Vil du veta mer?+45 70 70 22 43

Google Shopping

Få era produkter visade direkt i sökresultaten med Google Shopping.

Google Shopping ger er en unik möjlighet för att få visa era produkter med bild och pris redan ute bland sökresultaten. Eftersom användaren kan se produkten redan innan de klickar på annonsen, behöver du som annonsör inte betala för klick från användare som ändå inte vill betala det priset eller kanske hade föreställt sig en helt annan produkt.

Vi ser ofta att Google Shopping är den AdWords-aktivitet med den helt klart bästa avkastningen och om du driver en webbshop anser vi att Google Shopping är ett måste. Allt tyder även på att Google Shopping kommer få mer plats bland Googles sökresultat i framtiden.

Optimering av produktflödet

Succén med Google Shopping beror i hög grad på kvaliteten av ert produktflöde. Det är nämligen via detta flöde som Google får information om alla era produkter, och därmed också vilka sökningar som dessa kan visas på.

Hos s360 har vi stor erfarenhet med uppbyggnad av optimala produktflöden till Google Shopping och vi har tillgängliga verktyg, som gör oss kapabla till att berika ert existerande flöde med värdefull information.

Anpassade etiketter försäkrar en korrekt budgivning

De flesta standardflödena ger endast möjligheten att kontrollera bud på märkesnivå – om det överhuvudtaget gör det. Men produkter från samma märke kan variera stort i pris och det är därför inte optimalt att bjuda samma för en produkt för 50 kr som för en produkt för 10.000 kr.

Som en del av vårt arbete med Google Shopping ser vi till att lägga till anpassade etiketter till ert flöde. Detta gör det möjligt för oss att kontrollera budgivningen utifrån exempelvis produkternas pris eller kategori – och inte endast varumärket.

Behöver du hjälp med Google Shopping? Kontakta oss för ett samtal utan förpliktelser.

Vil du veta mer?

Casper DumontCasper DumontBusiness Director+45 31 39 07 15casper@s360.dk

Mariane Thomsens Gade 1C, 4. 3
DK-8000 Aarhus
info@s360.dk +45 70 70 22 43

Tjänster

  • SEO
  • PPC
  • Webbanalys
  • Strategi
  • Utbildning

Om s360

  • Företagspresentation
  • Anställda
  • Karriär
  • Kontakt

Länkar

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Blogg (Danish)
  • Sitemap

© s360 A/S. Alla rättigheter reserverade.